1393-10-09 19:29
943
0
8076

عبودتیان: فتنه 88 می توانست در کمتر از 24 ساعت جمع شود/ رهبر انقلاب با اجازه به فتنه گران، نشان داد که دشمن واقعی چه کسانی بودند

همزمان با شب شهادت یازدهمین اختر آسمان امامت و ولایت ، اولین یادواره 23 شهید 8 ماه فتنه 88 در گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین ، همزمان با پنجمین سالروز حماسه بزرگ ۹ دی ، اولین یادواره ۲۳ شهید فتنه سال ۱۳۸۸ در گرگان برگزار شد.

این مراسم عصر امروز سه شنبه ۹ دی ماه در حالی در آستان مقدس امامزاده عبدالله گرگان برگزار گردید که خیل عظیمی از مشتاقان حریم ولایت ، در این مکان مقدس گرد هم آمده بودند.

سید احمد عبودتیان ، جانشین بنیاد فرهنگی قرارگاه خاتم الوصیاء (ع) در جمع مردم گرگان گفت : ۸ ماه در این مملکت جنایت شد ، اما رهبر انقلاب اسلامی ایران با داشتن بهترین سپاه جهان می توانست این فتنه را در کمتر از ۲۴ ساعت جمع کند اما حضرت آقا فرمودند : بگذارید مردم خود متوجه شوند که دشمن واقعی این نظام چه کسانی هستند.

وی گفت : رهبر انقلاب با اجازه دادن به فتنه گران نشان داد که دشمن واقعی چه کسی یا کسانی بوده اند . مشکل شخص یا حزب نبوده است ، بلکه مشکل در این بوده است که دشمنان اسلام و این نظام خواهان برچیده شدن دنیای اسلام و نهضت عاشورایی بودند.

عبودتیان افزود : در فتنه سال ۸۸ تنها یک پایگاه خارجی در کشور با فتنه گران هم پیمان شده بود که با پوشیدن لباس سبز در صدد نابودی این نظام بودند.

وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان شد : امروزه کشور های غربی با ایجاد یک گروهک تروریستی و خونخار به جان مسلمانان افتاده اند و انواع خشونت گری را به کشور های منطقه و جهان با نام اسلام رواج داده اند.

جانشین بنیاد فرهنگی قرارگاه خاتم الوصیاء (ع) با تاکید بر اینکه گروهک تروریستی و جنایتکار داعش در حال جان کندن است ، افزود : تکفیری ها ، تفاله های این جهان هستند و در آینده ای نزدیک از صفحه روزگار محو خواهند شد.

عبودتیان در پایان افزود : ۹ دی روزی بود که ما قدر رهبر خود را دانستیم و بدون دسته بندی سیاسی و حزبی به خیابانها آمدیم و پیمانی دوباره با ولایت فقیه و رهبر فرزانه انقلاب بستیم.

لازم به ذکز است در این مراسم شخصیت هایی همچون نماینده ولی فقیه در دانشگاه گلستان ، فرمانده سپاه ناحیه گرگان ، اعضای شورای شهر گرگان ، مدیر کل اسبق تعاون گلستان و سایر مقامات استانی و شهرستانی، شرکت داشتند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.